جستجو کنید دعوت به همکاری
65735440 (021) 98+ info@zarfbama.com

تولید ظروف یکبار مصرف روش ترموفرمینگ

 

یکی از روش های جدید و با کیفیت در ایران سیستم ترموفرمینگ بوده که شامل دوخط دستگاه می باشد . دستگاه اول برای تولید ورق استفاده میشود مواد اولیه گرانول را به صورت رول تولید میکند و دستگاه دوم که به نام پرس ترموفرمینگ شناخته شده ورق آماده شده توسط دستگاه اول را ابتدا از کوره حرارتی عبور داده تا به درجه حرارت مورد نظر برای فرم گیری برسد سپس وارد قسمت پرس شده تا عملیات تولید ظروف انجام شود .

این سیستم نسبت به دستگاههای قدیمی مزایایی هم دارد که از این جمله میتوان به تولید ظروف از انواع مواد پلیمری مانند ، pet ، pp ، pvc و گیاهی اشاره کرد .

از دیگر مزایای این روش تولید ، نسبت به گذشته عدم استفاده از مواد پلی استایرن میباشد ،عدم سرطان زا بودن مواد pp به دلیل عدم وجود ماده استایرن درآن است که این نوع مواد اولیه درهنگام تماس با مواد و مایعات داغ استایرن موجود درآن آزاد شده باعث مخلوط شدن مواد و مایعات داخل آن میگردد . که این مورد باعث تبلیغات سرطان زا بودن و تبلیغات منفی سازمانهای بهداشتی برعدم استفاده از این ظروف میباشد . که در روش ترموفرمینگ با توجه به امکان تولید از مواد پلی پروپیلن تمام موارد و مضرات عنوان شده رفع میگردد .

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
×