جستجو کنید دعوت به همکاری
65735440 (021) 98+ info@zarfbama.com

آینده برچسب های مواد غذایی

آینده برچسب های مواد غذایی 

عادت های جدید غذا و افزایش سریع طبقه متوسط در بازارهای نوظهور باعث رشد در برچسب زدن مواد غذایی می شود . بسته بندی مواد غذایی و صنعت برچسب زدن هر دو با رشد جهانی جمعیت ، گسترش اقتصادی و افزایش سطح مصرف هدایت می شوند .

در بازارهای نوظهور ، رشد سریع جمعیت همچنان عامل اصلی تقاضای بسته بندی است . به عنوان مثال در چین تا سال 2020 درصد مصرف کنندگان طبقه متوسط از سطح سال 2009 حدود 400 میلیون افزایش یافته است . مصرف کنندگان طبقه متوسط ، غذاهای بسته بندی شده را از فروشگاه ها و به طور فزاینده ای از فروشگاه های زنجیره ای خریداری می کنند . انتظار می رود صاحبان برند به تدریج علاقه بیشتری به مصرف کنندگان کم درآمد نشان دهند ، بنابراین ما به دنبال پتانسیل رشد عمده هستیم .

در دنیای غرب ، رشد بسته بندی مواد غذایی با تغییر ساختار جمعیتی و عادات جدید پخت و پز و خوردن متغییر است . نسبت خانوارهای یک نفره رو به افزایش است که این امر موجب افزایش تقاضا برای بسته بندی در ابعاد کوچکتر و در کل رشد بسته بندی و برچسب زدن میشود .

راه حل های هوشمندانه با جذابیت قفسه 

روند جدید دیگر ، مواد بسته بندی جایگزین مانند کاغذ است که برای بسته بندی میوه و سبزیجات مورد استفاده و آزمایش قرار میگیرند . بسته شدن مجدد یک ویژگی مهم است و برچسب های چسبنده راه حل  خوبی برای طرح های مختلف بسته بندی ارائه می دهند .روندهای آینده فرصت خوبی برای صنعت برچسب ارائه می دهد . علاوه بر این ، مصرف کنندگان به دنبال ایمنی و سلامتی غذای خود هستند ، به همین دلیل نیاز به شفافیت و اطلاعات مربوط به محصولات و همچنین محصولات بدون عارضه افزایش می یابد .مصرف کنندگان میخواهند بدانند چه چیزی می خرند و می خورند . این می تواند به سادگی با طراحی شفاف برچسب و راه حل های به اصطلاح Multitac حل شوند .

راه حل های برچسب زدن هوشمند مانند Rafemore می تواند اطلاعات کاملی در مورد مواد تشکیل دهنده ، فواید سلامتی یا منشا محصول ارائه دهد .

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
×